بهمن ناتمام...

متن مرتبط با «زندگی» در سایت بهمن ناتمام... نوشته شده است

زندگی...

  • نیلوبلاگ

    ۱۴۰۰ تمام شد و ما وارد  زندگی در قرن جدید شدیم. این روزها اوضاع کرونا کمی بهتر شده است اما کسی نمیتواند آینده را پیش بینی کند. امسال از پدربزرگ فقط چشمهایش را دیدم. چشمهایش، دردناکترین صحنهی زندگی من... کاش صدایش را میشنیدم...کاش تنها یک واژه...افسوس...امسال اولین بهاری بود که تو را کنار خود داشتم. نمیدانم چند بهار دیگر کنار تو خواهم بود.ساعت ۲۲:۵۲ از ۲۵امین روز قرن جدید است. من در اتومبیل کنار تو نشستهام. ترانهی مرا ببوس گلنراقی پخش میشود. تو دستهایم را در آغوش میگیری و من به نوشتن اد...

    ادامه مطلب